Notícies
Publicat el 22.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Darrer dia de campanya
Tots per Argentona, Esquerra i Iniciativa celebren actes de tancament aquest vespre

acte_txa

acte_erc 

acte_icv

Avui a les dotze de la nit es tanca la campanya electoral de les eleccions municipals. Tots per Argentona ho farà amb un acte festiu a la Plaça de Vendre (20 h) que consistirà en una actució de màgia,a càrrec del mag Jan, i un sopar popular. 

Per la seva banda, Esquerra tancarà la campanya al Saló de Pedra (19:30 h). L'acte dels republicans comptarà amb la presència del jutge Santiago Vidal, que tanca la llista dels republicans a Barcelona, i també, la presència del periodista i vicepresident d’Òmnium Cultural, Vicenç Sanchís. 

Finalment, Iniciativa per Catalunya - Compromís per la Independència convoca als ciutadans a la la Plaça Nova (19:30 h). Hi haurà parlaments dels tres primers integrants de la llista: Àngel Puig, Miquel Nieto i Issa Sunyé. I també s'oferirà una improvisació teatral a càrrec del grup IMPROTESTA

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona