Notícies
Publicat el 19.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Salut a l'Escola a "Salut a l'abast"

El doctor Joan Batlle conversa amb Mar Mir, l'infermera de l'ABS d'Argentona

salutabast_faldogran

El programa de Ràdio Argentona "Salut a l'abast", presentat pel cardiòleg Joan Batlle, ha abordat aquesta setmana la salut a l'escola. De la mà de l'infermera de l'ABS d'Argentona, Mar Mir, l'espai ha repassat quins són els principals riscos per a nens i nenes i quins són els programes de prevenció més efectius. 

Escolta el programa sencer: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona