Notícies
Publicat el 18.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Sala acull dijous "El Debat de Candidats"
El Consell Municipal de Mitjans de Comunicació ha consensuat les normes de funcionament del debat

Les entrades s'hauran de recollir, al mateix teatre, a partir de les 18:30

debat_sala_faldogran

Dijous, 21 de maig, tindrà lloc el Debat dels Candidats a La Sala. Ràdio Argentona organitza aquest acte les normes del qual s'han consensuat en el marc del Consell Municipal de Mitjans de Comunicació (Aquest consell està presidit per l'alcalde de la vila i en formen part un representant de totes les formacions polítiques amb representació al consistori, un treballador i un col·laborador de Ràdio Argentona, i membres de la societat civil).

El debat començarà a les vuit el vespre però una hora i mitja abans, a les 18:30, s'obriran les portes de La Sala per tal que tothom qui vulgui assitir-hi pugui recollir una entrada numerada gratuïta. Es podrà recollir un màxim de dues entrades per persona.

L'organització ha previst que l'acte s'allargarà, aproximadament, dues hores i que constarà de tres parts:  

PRIMER BLOC: Argentona Avui
Balanç dels darrers anys de mandat
Primera intervenció d'un minut i mig per candidat
Torn obert de debat de 15 minuts.

SEGON BLOC: Argentona 2019
Propostes, objectius i prioritats de govern
Primera intervenció d'un minut i mig per candidat
Torn obert de debat de 15 minuts.

TERCER BLOC: Micròfon obert per al públic
- Cal presentar-se (dir nom i cognom) i assenyalar si es forma part d'alguna candidatura
- Pregunta concreta i directa a un candidat

FINAL: Conclusió i petició de vot
Una única intervenció d'un minut per cada candidat

El debat es podrà seguir, en directe, a través d'aquest web i també del canal Youtube de Ràdio Argentona 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona