Notícies
Publicat el 08.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Treballarem per aconseguir la millor Argentona"

Àngel Puig presenta el seu equip la vigília d'inici de la campanya electoral

L'alcaldable d'Iniciativa per Catalunya Verds - Compromís per la Independència, Àngel Puig, va presentar les persones que formen part de la seva candidatura en un acte públic, ahir al vespre, al Saló de Pedra. Puig va comptar amb el recolzament del regidor de l'Ajuntament de Barcelona, Ricard Gomà, i del diputat al Parlament de Catalunya, Salvador Milà

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona