Notícies
Publicat el 06.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
ICV Compromís per la Independència presenta la candidatura dijous al Saló de Pedra

L'acte comptarà amb Ricard Gomà, regidor de Barcelona, i Salvador Milà, diputat al Parlament

4llistaicv_gran

Foto: ICV Argentona

cartell_icvAquest dijous, poques hores abans que s'iniciï la campanya electoral, Iniciativa per Catalunya Verds Compromís per la Independència, presentarà en públic la seva candidatura. L'acte tindrà lloc al Saló de Pedra, a dos quarts de nou del vespre, i comptarà amb la la presència del regidor a l'Ajuntament d'Argentona, Ricard Gomà; el diputat al parlament de Catalunya, Salvador Milà; i l'alcaldable d'Argentona, Àngel Puig.

En aquest acte també hi prendran la paraula els números dos i tres de la llista d'Iniciativa a Argentona: Miquel Nieto i Isa Sunyer.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona