
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'acte comptarà amb Ricard Gomà, regidor de Barcelona, i Salvador Milà, diputat al Parlament

Foto: ICV Argentona
Aquest dijous, poques hores abans que s'iniciï la campanya electoral, Iniciativa per Catalunya Verds Compromís per la Independència, presentarà en públic la seva candidatura. L'acte tindrà lloc al Saló de Pedra, a dos quarts de nou del vespre, i comptarà amb la la presència del regidor a l'Ajuntament d'Argentona, Ricard Gomà; el diputat al parlament de Catalunya, Salvador Milà; i l'alcaldable d'Argentona, Àngel Puig.
En aquest acte també hi prendran la paraula els números dos i tres de la llista d'Iniciativa a Argentona: Miquel Nieto i Isa Sunyer.

