Notícies
Publicat el 30.04.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Últim "Parlem amb l'alcalde" del mandat

Ferran Armengol s'ha assegut a la Tertúlia dels avis de Ràdio Argentona

farmengol_febrer_faldogran

Aquest matí Ràdio Argentona ha fusionat dos espais de la programació: "La Tertúlia dels Avis" i "Parlem amb l'alcalde". Ferran Armengol s'ha sotmès a les preguntes, les reflexions i l'humor dels avis de la tertúlia. La ràdio també ha obert telèfons per tal que els oïents poguessin participar-hi.

Escolta el programa sencer:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona