
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Divendres hi haurà una xerrada prèvia a la sortida que tindrà lloc al maig per veure "Carmen" al Liceo

Pilar Güell és una entusiasta del teatre, ja fa nou anys que organitza sortides amb autocar als teatres de Barcelona per tal de gaudir de les millor propostes. En aquests anys han vist musicals, obres de teatre i, fins i tot, circ. Però el proper 29 de maig la proposta és immillorable: "Carmen" de Bizé, al Gran Teatre del Liceo de Barcelona.
A hores d'ara ja no hi ha entrades per assistir a l'espectacle, tot i així, aquest divendres el Saló de Pedra acollirà una xerrada oberta a tothom que pretén acostar el Liceo al públic argentoní. La xerrada anirà a càrrec de l'historiador Pol Avinyó i Rosselló i l'organitza Argentona Cultura i Debat.
