
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
En un acte al Saló de Pedra, Jaume Uribe va presentar els cinc primers de la llista i els eixos del programa.

Unes quaranta persones es van aplegar, divendres 20 de març, al Saló de Pedra de l'Ajuntament per recolzar la presentació de Jaume Uribe com alcaldable de la nova formació política "Som del Poble". Durant l'acte, presentat pel número cinc Enric Sau, es van donar a conèixer els primers noms de la llista i també els eixos bàsics de la candidatura.
L'alcaldable Jaume Uribe va presentar com a número dos a Isabel de Ledesma, una advocada, i a Carles Menal, extreballador de la banca. Com a número 4 té prevista una noia jove però encara està per confirmar.
Amb el lema, una altra forma de fer política és possible, Jaume Uribe va explicar que volien donar importància als ciutadans d'una forma real i que tindrien molt en compte el que pensen i les idees que tenen els treballadors del consistori per millorar el seu funcionament.


