
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Roda política de març amb Pere Móra (Argencat)

El regidor d'Argencat, Pere Móra, ha obert la Roda Política d'anàlisi del Ple Ordinari de març a Ràdio Argentona. Ha defensat els treballs que s'estan duent a terme per tal d'avançar en l'agermanament amb la ciutat fracesa d'Auvagne. Assegura que tots els grups n'estaven informats, a diferència del que van afirmar els regidors populars durant la sessió.
Per altra banda, ha detallat les obres que la Diputació està duent a terme per tal de millorar les carreteres que envolten Argentona i, desmentint els motius electoralistes, ha recordat que el Consistori fa dos anys que havia sol·licitat l'execució d'aquests treballs.
Escolta l'entrevista sencera:
