Notícies
Publicat el 20.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
ENTREVISTA amb Ebri Knight: "Hem portat l'energia dels concerts al disc"

Escolta els dos primers temes de "Foc", tercer treball dels maresmencs

ebris_faldogran

Els Ebri Knight comencen l'any traslladant l'energia dels concerts al seu tercer treball. S'anomena "Foc", es podrà descarregar on-line a partir del 23 de febrer. A les botigues el podrem trobar el 22 d'abril, el mateix dia que l'estrenaran a Barcelona. 

Avui ja podem escoltar els dos primers senzills del disc: 

"La nostra gent" està dedicada a les persones que els Ebris s'han anat trobant  pel camí: "La gent que ens fa forts, que ens acompanya i que fa que siguem molt més que un grup de música. És un homenatge a qui fa música, qui fa cultura popular, qui lluita per veure el nostre país més lliure i més just. Aquesta és la nostra gent".

"Per tu" és un homenatge a Jordi Canal, sindicalista i activista històric mataroní que va morir de forma sobtada ara fa un any. Però la cançó també és un homenatge a totes les persones anònimes que treballen per canviar el món.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona