Notícies
Publicat el 10.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Sala exhaureix les localitats el primer dia de la TMD

Escolta la crònica de Laura Gállego sobre Losers

public_sala_faldogran

actors de losersCrònica: LOSERS (una altra comèdia romàntica?)

La temporada de Teatre, Música i Dansa de la Sala va començar oficialment ahir diumenge 8 de febrer. “Losers (perdedors)” va ser l'encarregada d'encetar el certamen d'enguany i no podia fer-ho millor. La Sala, plena. La banda sonora, els riures de la gent. Durant l'hora i vint que va durar la funció el públic va entregar-se totalment a la primera peça teatral de la TMD la qual, per cert, acabava la gira aquí, a Argentona.

“Losers” va arribar aquí sota el títol de “comèdia romàntica de l'any”, i realment es tracta d'una comèdia molt ben tramada, amb diàlegs enginyosos, interaccions amb el públic i interpretacions impecables per part d'Alba Florejachs (Sandra) i Jordi Díaz (Manel). Però “Losers” va més enllà d'una simple comèdia romàntica i aborda els temes dels problemes de parella, de les noves tecnologies, de l'embaràs, de la confiança...

No es tracta tant sols d'una comèdia, sinó que entre riure i riure hi apareixen conflictes seriosos i dramàtics, tenyits amb enginys i rialles, però que apel·len directament a l'espectador i el fan reflexionar sobre tot el món de la parella.

Els personatges, que aparentment són molt “frikis”, connecten de ple amb el públic, ja que tots portem a dins la inseguretat de no trobar parella, les il·lusions del principi, la por a l'engany... tots duem Sandres i Manels a dins i tots ens sentim algun cop a la vida perdedors. Com diuen els mateixos actors, malgrat el punt extravagant, són persones com tots i se'n surten com poden.

La gira de “Losers” ha acabat després de mesos per tota Catalunya tot encetant un altre cicle de teatre a Argentona. Fent balanç, els actors pensen que ha estat tot un èxit i només cal veure les reaccions del públic durant la representació per veure que, de fet, és així. Al cap i a la fi, a tots ens fa gràcia veure el loser que portem dins.

Escolta la crònica de Laura Gállego: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona