Notícies
Publicat el 10.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Eudald Calvo: "La Sala no ha de ser un palau de vidre, ha de ser un equipament per als argentonins"

El regidor de la CUP dóna suport al canvi de dates de la Fira del Càntir proposat pel patronat

eudald_febrer_faldogran

El canvi d'usos de La Sala, que va aprovar el ple de febrer, satisfà la CUP, que recorda que ja fa temps va fer aquesta proposta sumada a la d'abaixar els preus públics de les entrades. El regidor de la CUP, Eudald Calvo, ha explicat a la ràdio que la seva formació considera que "La Sala no ha de ser un palau de vidre, ha de ser un equipament per als argentonins".

Per altra banda, Calvo s'ha mostrat contrariat per la mort del Pi Gros del Sant Crist. Creu que el consistori fet tard en la conservació de l'arbre i lamenta que el regidor de Medi Ambient, Pere Móra (Argencat), inclogués crítiques a l'entitat Natura en la seva justificació en el ple de febrer. "Em consta que aquella intervenció no va agradar a l'entitat", ha explicat.

En un altre ordre de temes, el regidor de la CUP ha explicat que la seva formació dóna suport al canvi de dates de la Fira del Càntir proposat pel Patronat del Museu: "Un dels avantatges principals de moure dates és que aconseguiríem tenir dues setmanes d'activitat econòmica a Argentona", explica Calvo.

Escolta l'entrevista sencera:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona