Notícies
Publicat el 04.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Jordi Díaz: "De vegades la gent entra tant en el paper que es posa a parlar amb nosaltres a mitja obra"

Entrevista amb l'actor de Losers, l'obra que inaugura la TMD aquest diumenge

jordi_diaz_faldogran

losers2Aquest cap de setmana comença oficialment la Temporada de Teatre Música i Dansa a La Sala. Ho fa amb la comèdia romàntica Losers, protagonitzada per Alba Florejachs i Jordi Díaz.

El magazine A MIG MATÍ, de Ràdio Argentona, ha entrevistat l'actor que s'ha mostrat entusiasmat per l'èxit que està tenint el muntatge en la seva gira arreu de Catalunya. Díaz ha explicat que la gent s'ho passa molt bé i que, fins i tot, s'arriben a identificar tant amb els personatges que acaben oblidant-se que són públic i interactuen amb ells. 

Escolta l'entrevista sencera: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona