Notícies
Publicat el 03.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Es permetrà beure i menjar a La Sala

Només serà possible quan l'equipament s'utilitzi en el format de sala de ball

la_sala_faldogran

El ple ordinari de febrer, celebrat ahir al vespre, va aprovar permetre el consum de begudes i menjar dins La Sala quan aquesta prengui el format de sala de ball. El regidor de cultura, Àngel Puig, va explicar que es prendrien les mesures adients per tal d'evitar malmetre l'equipament.

Des de la CUP, Eduald Calvo, va recordar que aquest canvi l'havia sol·licitat ja fa temps la seva formació.

Escolta el ple sencer: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona