Notícies
Publicat el 03.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El consistori s'arremanga per solucionar el problema dels excrements al carrer

Les Avingudes Espanya i Catalunya i els parcs infantils són els punts negres del municipi

foto_avda_faldogran

L'Ajuntament d'Argentona posa fil a l'agulla per intentar pal•liar un problema d'incivisme que s'agreuja per moments: els excrements de gossos que ens trobem als carrers i places d'Argentona. El regidor de participació, Vador Casas, ha explicat que el consistori farà un seguiment més exhaustiu d'aquells carrers i zones de la vila on es produeixen més actes incívics i hi instal.larà diversos cartells i materials informatius de la campanya per tal de fomentar el canvi de comportament i una actitud més cívica per part d'alguns propietaris d'animals domèstics. Casas explica que els punts negres que hi ha a Argentona es concentren a les Avingudes Espanya i Cataluna i, també, als parcs infantils

La campanya apel•la a la responsabilitat i al civisme dels propietaris de gossos demanant-los que siguin curosos quan treuen a passejar els seus animals. A banda dels cartells que es poden veure al carrer, també s'han editat díptics informatius explicant, per una banda, els drets i deures dels propietaris d'animals, i per l'altra, recordant que les sancions per  no recollir els excrements de la via pública van dels 90 als 150 euros.

Escolta les declaracions de Vador Casas a l'informatiu d'aquest dimarts, 3 de febrer: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona