Notícies
Publicat el 26.01.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pep Masó:"El POUM avançarà però té mancances que cal arreglar"

El cap de Tots per Argentona ha tancat la roda política de gener

faldo_gran_pep_maso_desembre

"Aquesta proposta avançarà però amb retocs perquè té mancances que cal arreglar", així es refereix Pep Masó (Tots per Argentona) a l'aprovació inicial del Pla General duta a terme el passat 12 de gener. La seva formació va abstindre's en la votació perquè, tot i alguns desacords, considera que ja s'han assentat les bases per aprovar el nou POUM durant aquest any. No obstant això, Masó no creu que pugui tancar-se l'aprovació abans d'acabar el madnat.  

Per altra banda, Pep Masó també s'ha referit a la imputació d'Antoni Soy, en el sumari del cas Mercuri que es va conèixer la setmana passada. Considera que és una "mala notícia per Argentona" i la prova de que Soy no prioritzava la feina pel municipi. 

Escolta l'entrevista sencera: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona