
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El cap de Tots per Argentona ha tancat la roda política de gener

"Aquesta proposta avançarà però amb retocs perquè té mancances que cal arreglar", així es refereix Pep Masó (Tots per Argentona) a l'aprovació inicial del Pla General duta a terme el passat 12 de gener. La seva formació va abstindre's en la votació perquè, tot i alguns desacords, considera que ja s'han assentat les bases per aprovar el nou POUM durant aquest any. No obstant això, Masó no creu que pugui tancar-se l'aprovació abans d'acabar el madnat.
Per altra banda, Pep Masó també s'ha referit a la imputació d'Antoni Soy, en el sumari del cas Mercuri que es va conèixer la setmana passada. Considera que és una "mala notícia per Argentona" i la prova de que Soy no prioritzava la feina pel municipi.
Escolta l'entrevista sencera:
