
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El regidor d'urbanisme destaca que el pla no ha rebut cap vot en contra en l'aprovació inicial

El regidor d'urbanisme, Pere Móra, veu a tocar l'aprovació definitiva del nou Pla General d'Urbanisme (POUM) d'Argentona. "Només depenem del que trigui la Generalitat". En el seu torn d'entrevista a Ràdio Argentona, després del ple de gener, ha destacat que l'actual proposta de POUM és la que ha aconseguit més consens en el darrers anys ja que la seva aprovació inicial no ha rebut cap vot negatiu. Móra admet que encara s'hi poden fer petites modificacions arran de les al·legacions que s'hi presentin però que assegura que "el document pràcticament està acabat".
Per altra banda, el regidor d'Argencat-ERC també s'ha referit a l'anunci d'avançament electoral que va fer dimecres el president de la Generalitat, celebrant que el procés tiri endavant. Sobre la petició que va fer Mas als partits reclamant pactes entre partits sobiranistes després de les eleccions municipals del maig, Móra ha recordat que Esquerra "som de la cultura del pacte, ho hem demostrat en aquest mandat, i el pacte que hem fet ha estat molt bo".
Escola l'entrevista sencera:
