
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La formació es dissoldrà i la majoria dels seus membres formaran una nova agrupació local sota les sigles d'ICV

Després de quatre mandats viva dins la política local d'Argentona, L'Entesa tancarà el seu cicle vital en els propers mesos. Els actuals dirigents de la formació han decidit dissoldre-la per formar un nou projecte polític sota les sigles d'ICV. Ho ha explicat a Ràdio Argentona l'actual cap de llista de la formació, Àngel Puig, que també es perfila com a futur alcaldable dels ecosocialistes. L'Entesa va neixer fa més de setze anys i, en els quatre mandats que ha estat activa, ha format part del govern municipal en tres ocasions. En els primers dos mandats, en què va comptar amb un suport molt majoritari per part de la ciutadania, la formació va estar liderada per Antoni Soy i Esther Merino. L'intent d'aprovació d'un Pla General molt polèmic i, també, la crispació generada arran de l'enderroc de Can Doro, L'Entesa es va veure desplaçada del govern per Tots per Argentona, que saber aglutinar el descontentament d'una gran part dels veïns del municipi.Després d'un mandat a l'oposició, i de la retirada del seus principals impulsors, L'Entesa va tornar a formar part del govern el 2011 tot i patir una forta davallada de vots que la van portar a quedar-se amb un sol regidor.
Escolta l'entrevista sencera amb Àngel Puig (L'Entesa):
