
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El cap d'Agrupació Argentona presenta una bateria de propostes per millorar el Museu del Càntir

Després de molts estira i arronsa, finalment el cap d'Agrupació d'Argentona (AA), Fèlix Rosa, s'ha reunit amb el president del Patronat del Museu del Càntir, el regidor Àngel Puig (L'Entesa), per tal de traslladar-li les propostes que, en el seu parer, millorarien la gestió del museu. A l'entrevista política de desembre a Ràdio Argentona, Rosa ha explicat algunes de les propostes encaminades a alleugerir la gestió de l'equipament. El cap d'AA vol que l'Ajuntament passi a encarregar-se, directament, de la botiga del museu, la gestió de les sales d'exposicions i, també, dels tallers de ceràmica.
Per altra banda, Fèlix Rosa també ha justificat el seu vot favorable al pressupost 2015. Ha explicat que va decidir donar-hi suport perquè "tècnicament els comptes estan ben fets" i, contestant les crítiques d'altres grups de l'oposició, ha assegurat que no té cap pacte de legislatura amb l'actual executiu local.
Escolta l'entrevista sencera:

