Notícies
Publicat el 12.11.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Raimon Català: "Els papers desmenteixen Fèlix Rosa"

El patró de TXA es defensa de les acusacions personals manifestades pel cap d'Agrupació d'Argentona

raimon_catala_argentonacomunicacio

L'enfrontament entre el cap de llista d’Agrupació d'Argentona, Fèlix Rosa (AA), i el Museu del Càntir segueix portant cua. Després que al ple del mes de novembre es donés compte de la reprovació que el Patronat del Museu ha fet del regidor d'Agrupació d'Argentona, ara és un membre del mateix patronat, Raimon Català, que en haver-se sentit al•ludit personalment per Fèlix Rosa a través de Ràdio Argentona, ha volgut puntualitzar la seva versió dels fets.

Català, patró del Museu en representació de Tots per Argentona ha contradit a Fèlix Rosa assegurant que els estatuts del Museu permeten que es duguin a terme activitats que generin ingressos.  També ha recordat que és un grup d'experts en art, aliè al Patronat, el que decideix qui exposa al Museu del Càntir. En aquest sentit també ha volgut desmentir que l'artesà joier, Mia Puig, hagi exposat al Museu del Càntir essent patró del mateix Museu, tal com ha afirmat Fèlix Rosa en diverses ocasions. I ha explicat que el patronat no paga els refrigeris que se serveixen a les inauguracions de les exposicions, exceptuant aquelles que organitza el propi museu com ara l'exposició dels cartells participants en el concurs de la Festa del Càntir.

Finalment, Raimon Català s'ha mostrat molt contundent a l'hora de defensar-se davant les acusacions que el cap d'Agrupació d'Argentona va fer sobre la seva persona i el seu passat polític. Català ha admès que fa vint-i-dos anys va veure's implicat en una denúncia per presumpte malversació de fons públics però ha recordat que la justícia va arxivar el cas.

Escolta l'entrevista sencera: 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona