
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Aquest matí, tots els regidors i regidores de l'equip de govern d'Argentona (CiU, PSC, L'Entsa i Argencat) han signat la denúncia contra la vulneració del dret a decidir del poble català, adreçat a la comunitat internacional. Els regidors del PSC també han signat la denúncia tot incloent l'apunt "parcialment d'acord".
Es tracta de l'acte de signatura de la denúncia ciutadana contra l'Estat per vulnerar el dret a decidir del poble català per part de l'alcaldes i regidors del consistori que s'hi vulguin sumar. La denúncia es fa davant de les Nacions Unides, del Parlament Europeu, de la Comissió Europea, del Consell d'Europa i de l'Organització per a la Seguretat i la Cooperació a Europa. A petició de l´Associació Catalana de Municipis i de l´Associació de Municipis per la Independència, i amb l'objectiu de mostrar la implicació del món local, es farà aquesta signatura pública per denunciar l'Estat espanyol com a responsable de vulnerar el dret del poble català a decidir el seu futur polític en impedir-li l'exercici de la democràcia mitjançant un referèndum o consulta homologable internacionalment. Els càrrecs electes signaran el document i es traslladarà a l'ACM, que farà arribar les signatures a les institucions internacionals indicades.
És el mateix document que tota la ciutadania podrà signar el diumenge durant la consulta d'aquest diumenge.
![]() | Denuncia ciutadana Fitxer: Denuncia_ciutadana_Vdefinitiva.pdf Format: Acrobat-PDF |

