
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
"El jutge s'ha equivocat"
El cap d'Agrupació d'Argentona , Fèlix Rosa, s'ha mostrat contrariat avui en una entrevista a Ràdio Argentona pel fet que la denúncia que va interposar contra l'ex-alcalde, Pep Masó, hagi quedat desestimada. Rosa va denunciar el cap de Tots per Argentona per haver organitzat una butifarrada, durant el període pre-electoral del 2011, tot i comptar amb la negativa de la Junta Electoral de zona. Rosa creu que el delicte està provat i per això considera que el magistrat s'ha equivocat:
Per altra banda, i responent al prec que va presentar el mateix Pep Masó al ple de novembre, Fèlix Rosa ha assegurat que ell ha pagat el seu advocat i que, el fet que aquest professional ara treballi per la Companyia d'Aigües d'Argentona no té res a veure amb la seva relació professional. Finalment, ha carrecat un cop més contra la gestió del Museu del Càntir i ha dit que sol·licitarà, per escrit, una reunió amb el regidor de cultura i president del Patronat del Museu, Àngel Puig.
Escolta l'entrevista sencera:

