
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Marc Zaragoza (en primer terme), és el regidor d'hisenda encarregat de presentar els comptes.
La taxa de l'IBI (Impost de Béns Immobles) s'abaixarà un 1% de mitjana a partir de l'1 de gener del 2015. Aquest és el principal canvi de les ordenances municipals que es portaran a aprovació dijous en un ple extraordinari. Així doncs, després de dos anys d'increments i d'un any de congelació, l'equip de govern complirà la seva promesa de rebaixar-lo. A més, els propietaris encara podran gaudir de més bonificacions en aquest impost sempre que instal·lin plaques fotoboltàiques per a l'autoconsum. Segons ha explicat Pere Móra, regidor d'urbanisme i medi ambient, aquesta iniciativa es compensarà amb una rebaixa de l'IBI de fins al 50% durant tres anys.
Rebaixa d'impostos a mig any d'eleccions
La majoria de grups de l'oposició troben positiva la rebaixa de l'IBI i no la lliguen a la proximitat de les eleccions municipals. Des de la CUP, Eudald Calvo considera que l'equip de govern també hauria d'apostar per una nova revisió cadastral ja que el valor dels habitatges ha baixat molt respecte el que tenia, ara fa cinc anys, quan es va fer la darrera revisió. Tot i així, Calvo admet que si els ingressos minvessin el Consistori es veuria obligat a tornar a apujar el quoficient de què disposa per tal d'assegurar els ingressos que fan sostenible el municipi.

