Notícies
Publicat el 08.10.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Delegació del Govern demana als ajuntaments que impedeixin actes relacionats amb la consulta
Argentona ha rebut avui la carta dirigida a la secretària i la interventora municipal


L'Ajuntament d'Argentona ha rebut avui la carta de la Delegació del Govern a Catalunya on es demana als funcionaris de l'estat, secretària i interventora, que compleixin amb l'ordenament jurídic davant la suspensió del Tribunal Constitucional per la consulta del 9N. L'alcalde, Ferran Armengol, ha explicat que la carta demana que es compleixi amb la suspensió per part del Tribunal Constitucional de la consulta del 9N i insta, tant a la secretària com a la interventora, a evitar que l'Ajuntament d'Argnetona col•labori amb qualsevol acte o procediment referent a la consulta fins que s'aixequi la suspensió o es dicti sentència per part del TC.

Ferran Armengol ha explicat a Ràdio Argentona que, a partir d'ara, s'haurà de treballar amb total discreció per evitar que s'inhabiliti la feina dels funcionaris. Armengol també considera que la carta era “previsible” però que no farà canviar el sentit d'actuació dels càrrecs electes. De Fet, Armengol  assegura que com alcalde col•laborarà en allò que la Generalitat disposi per tal de tirar endavant la consulta tal com contempla la moció aprovada per ple a favor del dret a decidir.

carta delegacio govern

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona