Notícies
Publicat el 02.10.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
L'Audiència Nacional condemna a una multa de 900 euros els joves que van cremar una foto del rei

L'argentoní Guifré Peguera i el mataroní Jordi Nogué estudien recórrer la sentència

peguera

El jutge de l'Audiència Nacional Manuel Vázquez Honrubia ha condemnat aquest dijous a pagar una multa de 900 euros cadascú a Guifre Peguera Comas i Jordi Nogué Hernández, els dos estudiants que van ser imputats per la crema de la foto del Rei Joan Carles durant la Diada del 2013 a Mataró. El jutge, que ha avançat la sentència després del judici, ha afirmat que van cometre una acció "injuriosa" de manera "premeditada" per "desprestigiar a la corona", precisament perquè aquesta és "símbol de la unitat d'Espanya i de la permanència de l'Estat". Vázquez Honrubia ha afirmat que s'ha tractat d'un delicte "contra la Corona i la Constitució" que no es pot emparar en els drets fonamentals.
T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona