Notícies
Publicat el 02.10.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Gigaenquesta arrenca dissabte amb prop de cent voluntaris inscrits

gigaenquestaLa secció local de l'ANC iniciarà dissabte la Gigaenquesta, dins la campanya "Ara és l'hora". L'entitat ja compta amb prop de cent voluntaris inscrits que aniran casa per casa preguntant a tots els argentonins i argentonines com els agradaria que fos el nou país.

Entre les preguntes de la Gigaenquesta n'hi ha de caire econòmic com aquesta: "Si Catalunya fos un estat tindria entre 8.000 i 16.000 milions d'euros més. Com pensa que s'haurien de gastar?".


Per altra banda, durant tot aquest mes i fins el nou de novembre l'ANC d'Argentona preveu organitzar xerrades i actes per informar i per debatre dubtes i pors i permetre així que la gent pugui dir-hi la seva.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona