Notícies
Publicat el 30.09.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Centenars d'argentonins es concentren davant de l'Ajuntament
Inici de la campanya "Ara és l'hora" pel 9N

La convocatòria de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) per concentrar-se davant dels ajuntaments va tenir una bona resposta a Argentona on centenars de ciutadans van reunir-se a les 19h. La pluja no va ser un impediment i el carrer Gran, davant dels dos edificis de l'Ajuntament, es va omplir de paraigües i cartells amb el lema "Per dignitat, jo vull votar".
Un membre de l'ANC d'Argentona va llegir un manifest i després va ser el torn dels partits polítics que també van voler dir la seva.
L'acte central es va fer a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona i va comptar amb la presència de Carme Forcadell, presidenta de l'ANC i Muriel Casals, presidenta d´Òmnium Cultural.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona