
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell ha organitzat la sortida teatralitzada "Els argentonins i el poble al 1714" que es farà aquest diumenge (7 de setembre) a partir de les 10h, a la plaça de l'Esglèsia. Un grup de 5 actors faran entendre millor com es vivia aleshores i acostar la història a grans i petits d'una forma més amena.
A banda d'aquesta primera sortida, n'hi haurà una altra. El diumenge 14 de setembre, a partir de les 9h, i amb la col·laboració de l'entitat Natura es portarà a terme la sortida "Bosquerols i Pagesos a l'Argentona del 1714".
Les dues activitats s'emmarquen en la commemoració del Tricentenari. Les dues activitats són gratuïtes.
