Notícies
Publicat el 04.09.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Primera visita teatralitzada a l'Argentona del 1714
Diumenge 7 de setembre, a les 10h des de la plaça de l'Esglèsia
El Coronel Francesc Lleonart, l'emperadriu Elisabeth de Brunswick, el rector Fèlix Olivella, el sastre JOsep Grau i el comerciant Mateu Gener Calopa formen part de la història de l'any 1714. Voleu saber com era la seva vida? El Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell, l'Ajuntament i un grup d'actors del municipi han organitzat aquesta ruta teatralitzada en motiu del Tricentenari. La sortida serà diumenge 7 de setembre, a les 10h des de la plaça de l'Esglèsia.

cartell_sortides_teatralitzadesEl Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell ha organitzat la sortida teatralitzada "Els argentonins i el poble al 1714" que es farà aquest diumenge (7 de setembre) a partir de les 10h, a la plaça de l'Esglèsia. Un grup de 5 actors faran entendre millor com es vivia aleshores i acostar la història a grans i petits d'una forma més amena.

A banda d'aquesta primera sortida, n'hi haurà una altra. El diumenge 14 de setembre, a partir de les 9h, i amb la col·laboració de l'entitat Natura es portarà a terme la sortida "Bosquerols i Pagesos a l'Argentona del 1714".

Les dues activitats s'emmarquen en la commemoració del Tricentenari. Les dues activitats són gratuïtes.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona