Notícies
Publicat el 04.08.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Domingo el Gran dóna el tret de sortida a la Festa Major

El Col·lectiu de Garrinada es va fer aquesta foto de grup amb l'alcalde Ferran Armengol després del pregó

Pregó Garrinada Argentona

Domingo el Gran, encapçalant la comitiva de Garrinada, col.lectiu que enguany celebra el seu 15è aniversari, va ser l'encarregat de pronunciar el pregó de Festa Major, en què va convidar tothom a gaudir al màxim de les festes i deixar-se portar per la rauxa i la diversió. Un cop finalitzat el pregó, l'Ajuntament va obsquiar al col·lectiu amb uns presents. Finalment, el col·lectiu de joves es van fotografia al despatx de l'alcalde.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona