
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Les obres de la primera fase de rehabilitació de Sant Miquel del Cros s'han acabat aquest mes de juliol. Es tractava d'una fase prioritària pels veïns que ara han vist com s'han acabat les filtracions als locals subterranis i als aparcaments. Amb les obres també s'han eliminat la creació de bassiots a les voreres. Amb les noves ventilacions, amb un disseny modern, es dóna una solució definitiva a l'entrada i sortida de fums. Pel que fa al paviment triat, aquest segueix un patró abstracte a base de franges d'uns materials que es van repetint donant identitat i unitat al barri. Les obres també han significat la supressió de barreres arquitectòniques i la renovació del mobiliari urbà. La segona fase, que es preveu comenci a la tardor, és arreglar la plaça de Sant Miquel. La regidora del Pla de Barris, Susana López, “aleshores només faltarà la tercera part que és el carrer de Joan Vilanova” i afegeix que “tot i que tenim una pròrroga de la Generalitat de 3 anys, el finançament és municipal, és una aposta que fem mentre no arriba la subvenció del 50% del govern català”. Pel que fa a la part social de la Llei de Barris, que es fa de forma paral•lela a les obres, es continua amb l'oficina d'atenció al ciutadà amb registre, el projecte de l'aula d'estudi, el club de feina, la dinamització del comerç, el centre obert i com a novetat “engegarem un projecte d'habilitats parentals i d’èxit escolar perquè la família i el barri treballi conjuntament amb la comunitat educativa per aconseguir millors resultats” explica López.
