Notícies
Publicat el 22.04.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Les novel·les dels mataronins Care Santos i Manuel Cuyás, principal aposta dels llibreters argentonins
Carme Rojals i Jonas Jonasson també sonen entre els més venuts

Img_6949Les llibreries d'Argentona, Casabella i Arenas, coincideixen en apostar pels llibres de dos autors del Maresme. Concretament "Desig de Xocolata" de Care Santos i "El nét del pirata" de Manuel Cuyás. Enguany no hi ha novetats argentonines però es poden comprar "Sortir de l'euro per sortir de la crisi" d'Antoni Soy o "Fraccions" d'Emilia Illamola. Precisament, el dia de Sant Jordi, Antoni Soy firmarà llibres cap a les 12h a la llibreria Casabella.

El nou llibre de Carme Rojals, "L'altra", també apunta que es vendrà molt després de l'èxit de la seva primera novel·la "Primavera, estiu, etc..."

El nou llibre del suec Jonas Jonasson "L'analfabeta que va salvar un país" també està a totes les prestatgeries de les llibreries d'Argentona que esperen que demà faci bon temps, el millor aliat per aconseguir una bona jornada.

La mort de Gabriel García Márquez ha agafat els editors d'imprevist i les llibreries del municipi només tenen l'estoc habitual d'aquest Nobel de Literatura.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona