Notícies
Publicat el 31.01.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Generalitat designa el nom d'Escola Nova d'Argentona al nou centre escolar
L'Ajuntament lamenta la decisió

Imatge inexistentEl regidor d'Educació de l'Ajuntament, Àngel Puig, ha comentat que "es tracta d'una decisió unilateral de la Generalitat, que encara no sen's ha comunicat a nivell de regidoria i de la qual ens hem enterat a través del DOC" i afegeix que "ho trobo fatal per dos motius: en primer lloc perquè no han tingut en compte cap proposta que vingui dels agents implicats del municipi quan sen's havia fet creure que tindríem alguna cosa a dir i perquè sen's va donar el nom provisional d'Escola d'Argentona i ara ho tenim tot rotulat així". El regidor també ha explicat que s'han posat en contacte amb Serveis Territorials per rebre una explicació.
Per la seva banda, l'alcalde Ferran Armengol, ha explicat avui en el programa "Parlem amb l'alcalde" que "demanarem que ho rectifiquin" perquè creu que és una decisió que s'ha de poder canviar.

El Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha fet oficial la designació de les denominacions específiques i l'implantament dels ensenyaments a diversos centres escolars, entre els quals es troba la nova escola argentona sorgida de la fusió, a finals del curs passat, del Francesc Burniol i l'Aixernador. Des dels serveis educatius s'ha atorgat la denominació d`escola Nova d'Argentona, definint els ensenyaments que s'implanten d'educació infantil, segon cicle i educació primària.


^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona