
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
TxA celebra una assamblea oberta diumenge amb la vista posada a les eleccions del 2015
Tots per Argentona comença a bastir el projecte polític que presentarà a les eleccions municipals del 2015. Aquest diumenge se celebrarà una assemblea oberta que tindrà lloc al Saló de Pedra (12 h). El cap de la formació, l'ex-alcalde Pep Masó, ha admès a Ràdio Argentona que té la voluntat de seguir encapçalant el projecte si la resta de membres de l'agrupació "creuen oportú que jo hi sigui".
De fet, Tots per Argentona planteja l'assamblea de diumenge com un espai per debatre el camí que ha de seguir la formació de cara a consolidar-se com una proposta política de futur per Argentona. En aquest sentit, Masó també ha avançat que es debatrà com facilitar l'entrada al màxim nombre d'argentonins possible.
Per altra banda, l'assemblea de diumenge també tocarà temes d'actualitat com la proposta de pressupost que ha fet l'equip de govern i que es portarà a aprovació dilluns (Ple extraordinari, 20 h), el projecte constructiu de la piscina o el centre cívic de les Ginestres.
