
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Després que el ple ordinari d'abril aprovés una ordenança que impedeix l'obertura de prostíbuls al terme municipal d'Argentona, ara s'ha sabut que Arenys de Mar és el nou objectiu d'un grup d'inversors alemanys que pretenen instal·lar un macropostíbul a la comarca.
Segons revela La Vanguardia, els advocats d'aquests empresaris estan fent les gestions per sollicitar la llicència urbanística pertinent. Aquesta notícia ha provocat que el consistori d'Arenys de Mar prepari, a corre cuita, una nova ordenança per regular els locals de pública concurrència. Segons el diari el grup inversor alemany s'hauria interessat per una nau industrial de 4.000 metres quadrats, situada a l'accés sud entre la N-II i l'autopista C-32, al polígon industrial Valldegata-Draper. La seva intenció és obrir un bordell de 50 habitacions. Amb l'aprovació, la setmana vinent, de la nova normativa, Arenys de Mar podrà defugir la llicència del macroprostíbul.
Argentona va aturar la instal·lació d'un bordell en una masia
A Argentona, el passat mes d'abril, l'Ajuntament va aprovar d'urgència una modificació del Pla General urbanístic que imposava la suspensió en la tramitació de llicències per a la implantació de negocis relacionats amb la prostitució. La nova ordenança limita la instal·lació dels prostíbuls al polígon industrial, ja que uns promotors s'interessaven per una masia cèntrica. L'ordenança impedeix instal·lar negocis relacionats amb la prostitució a menys de 300 metres d'institucions públiques, centres educatius, esportius, de culte i espais infantils. A la pràctica aquesta ordenança també impedeix la implantació d'un prostíbul a Can Negoci, tenint en compte que en aquest polígon s'hi troba la seu de la Fundació Maresme.
L'Ajuntament de Mataró va viure aquesta mateixa situació fa tres anys i només va poder evitar la implantació del negoci mitjançant una apressada ordenança, més restrictiva, posterior a la suspensió de llicències decretada para guanyar temps.
Foto: A Can Negoci tampoc s'hi podran instal·lar bordells.
