
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Nova recollida de medalles per part dels Crazy Jumpers d'Argentona. El passat diumenge, 31 de març, es va celebrar al pavelló de la Mar Bella a Barcelona, el Campionat de Catalunya Júnior i Cadet de Taekwondo en la modalitat de combat.
El club argentoní participar-hi amb 12 competidors i va obtenir 5 medalles, entre elles, dues en la categoria femenina i tres en la masculina. Va destacar l'actuació d'Ismael Benktib Serraukh, en la categoria cadet, que va obtenir la medalla d'or en el pes Lleuger, resolent tots els combats amb autoritat i amb una gran diferència de punts respecte els seus contrincants.
En la categoria Júnior també van destacar les medalles de bronze aconseguides per Ainhoa Fernández Marín en el pes ploma, Montserrat Fernández Marín en el pes gall, Pol Fernández Rodríguez en el pes semi pesat i Ricard Perea Ros en el pes pesat.
Foto: Ismael Benktib es va penjar l'or en la categoria cadet.
