Notícies
Publicat el 20.03.2013
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona pel Dret a Decidir organitza el 'Tupper-CAT'
L'estratègia consisteix en organitzar reunions a domicili per explicar als indecisos els arguments a favor de la independència

Tupper-catDesprés d'un parell de xerrades al Barri del Cros, Argentona pel Dret a Decidir opta per continuar la seva tasca divulgadora en petit format. L'entitat s'ha proposat organitzar trobades a domicili per tal d'explicar els arguments a favor de la independència de Catalunya. Segons un dels membres de l'entitat, Xavier Peguera: 'no es tracta de fer conferències sinó de respondre les preguntes que genera el procés'. La iniciativa s'emmarca en la voluntat d'aquesta entitat de contribuïr a eixamplar la massa social sobiranista.

Per altra banda, aquest cap de setmana passat Argentona també va ser present a l'assemblea de l'ANC celebrada a Girona. Julià Carbonell, membre del secretariat nacional, n'ha fet balanç a Ràdio Argentona i ha avançat que l'ANC proposarà al consistori que pagui els impostos a través de l'Agència Tributària Catalana tal i com ja fan municipis com Alella.

 


^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona