Notícies
Publicat el 22.03.2013
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona celebra diumenge el Dia Mundial del Teatre
La celebració tindrà dos escenaris: el Saló de Pedra i la pista del Centre Parroquial

Preparant_dia_mundial_teatreAquest diumenge commemorarà el Dia Mundial del Teatre. La jornada l'organitzen l'Ajuntament i el Col.lectiu Sense Portes, que agrupa els professionals de les arts escèniques d'Argentona, també compta amb el suport del Centre Parroquial d'Argentona i l'Escola de Dansa Pas x Pas. Les activitats es duran a terme als espais del Saló de Pedra i la pista del Centre Parroquial.

 



Aquest és el programa previst per al Dia Mundial del Teatre 2013:

A partir de les 11:30 hores, al Saló de Pedra:Benvinguda i Lectura del manifest. Animacions a càrrec del Col.lectiu Senseportes (Col·lectiu de Professionals d'Arts Escèniques d'Argentona)

Lectura dramatitzada de fragments de l'obra Homes, de la companyia T de Teatre, a càrrec dels alumnes de 2on de l'escola de dansa Pas x Pas.

Fragments de l'espectacle Les dones no som (tan) complicades de la companyia Je ne sais pas.

Espectacle Impropón de la companyia Impro Acatomba. Espectacle únic i irrepetible dedicat al món del cinema en el que els actors "improvisadors" crearan minipel·lícules a petició del públic.

Rua des del Saló de Pedra fins a la pista del Centre Parroquial

Al voltant de les 13 hores, les activitats es traslladaran al Centre Parroquial:

Espectacle de circ Le corde et on, somni musical suau i lleuger, a càrrec de la companyia francesa Hydragon. Animats pel públic els conviden a cantar, aixequen una estrcutura de deu metres d'alçada des de la que penjarà una llarga corda.

Totes les activitats incloses al programa del Dia Mundial del Teatre són d'accés gratuït

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona