Notícies
Publicat el 07.01.2013
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Obert el termini per participar a la Fira de Ceràmica

La mostra d'enguany tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 d'agost

Fira_cantir Ja és obert el període de sol·licituds per a nous participants per a la Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa 2013, que finalitzarà el dia 30 d'abril. Els nous ceramistes i terrissaires que hi vulguin prendre part han d'adreçar al Museu del Càntir, entitat organitzadora, una butlleta d'inscripció, sis fotografies de la seva obra i el currículum professional.
 
Com en edicions anteriors, la Fira se celebrarà als carrers centrals de la vila coincidint amb la Festa del Càntir i la Festa Major d'estiu, amb moltes activitats de dinamització, com tallers de torn i de rakú, demostracions, mostra de cinema sobre ceràmica, exposicions, trepitjada de fang i altres.
 
El cost del 2012 era de 150 € (serveis fira) + 14,26 € (taxa municipal) pels ceramistes i altres (parades de 3 x 2 mt) i de 245 € (serveis fira) + 28,52 € (taxa municipal) per les parades de 6 x 2 metres. Aquests preus poden patir alguna modificació que, donat el cas, us serà notificada en una propera nota informativa.El preu inclou un stand modular (ceramistes i altres), taula i cobert per a tothom.
 
Més informació a: www.museucantir.org
 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona