
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Argentona Cultura i Debat convida totes les formacions amb representació parlamentària
(Dimarts, 30 d'octubre, 20 h. La Sala - EN DIRECTE PER RÀDIO ARGENTONA)
L'entitat Argentona Cultura i Debat, dedicada a promoure el diàleg i la confrontació d'idees, s'ha decidit a organitzar un debat entre totes les formacions amb representació al Parlament de Catalunya, en motiu de les eleccions del proper 25 de novembre.
Tots els partits polítics convidats ja han confirmat els noms dels seus representants: Jordi Turull, diputat i portaveu de Convergència i Unió al Parlament de Catalunya; Alicia Romero, número 14 de la llista per Barcelona del PSC; Pere Calbó, diputat del Parlament pel Partit Popular; Salvador Milà, diputat al Parlament per ICV; Pere Aragonès, diputat al Parlament de Catalunya per Esquerra Republicana; Uriel Bertran, co-fundador de Solidaritat Catalana per la Independència i diputat per SI al Parlament de Catalunya, i Juan Carlos Ferrando, de Ciudadanos - Partido de la Ciudadanía.
El debat tindrà lloc dimarts vinent, 30 d'octubre, a la Sala d'Argentona, a partir de les vuit del vespre. Estarà moderat pel periodista, Josep Maria Cano i es podrà seguir, en directe, per Ràdio Argentona.
