Notícies
Publicat el 15.10.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Cáritas Argentona organitza una vetllada solidària.
Serà dissabte 27 d'octubre a la sala i tindrà un preu de 6€

Logotipo_20caritasCáritas Argentona necessita recollir diners per fer front a les necessitats econòmiques d'algunes famílies argentonines. Pagar factures és l'objectiu d'aquesta recollida de diners.

Per aquest motiu també s'ha habilitat una fila 0 perquè aquelles persones que no puguin ser presents a la vetllada i vulguin, puguin també col.laborar.

Pep Plaza, Jordi LP, Manuel Barragan Luqui Guri, Espartac Peran, entre d'altres artistes i músics, participaran gratuïtament oferint una nit de música i humor.

Les entrades les podeu comprar a la Floristeria Marc Cram, Carrer de Torras i Bages, 7, Gràfiques Igbo, Carrer del General Llauder 42, El Sindicat, Carrer Gran 44, i la LLibreria Arenas, Carrer Gran 18, i també als voluntaris de Cáritas que duran els talonaris visiblement penjats al coll.

Escolteu la entrevista!!

http://www.argentonacomunicacio.cat/media/episodes/2589/Festacaritas.mp3

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona