
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El proper dissabte 30 de juny els Diables d'Argentona organitzen a la Font Picant una festa amb motiu del 20è aniversari de l'associació. La trobada esdevindrà un dels actes principals que l'entitat organitza en aquest any de celebració. En una entrevista a Ràdio Argentona el cap de colla, Carles Ligos, ha destacat que les activitats s'han fet pensant en el poble i que, per aquest motiu s'anima a tothom a participar de la celegració.
El programa d'activitats s'iniciarà amb una cercavila amb els Tabalers de la Colla que començarà a les 6 de la tarda des de la Plaça Nova fins a la Font Picant. A partir de les 7 s'impulsaran diverses activitats lúdiques per a petits i grans.
Al vespre, torn per al sopar popular d'aniversari, a càrrec del Graeller Rialler. Els tiquets es poden adquirir al Bar La Plaça, Celler Castañé, Floristeris Montasell i La Teca, al preu de 8 € per als nens i 12 € a partir dels 10 anys. La Festa culminarà amb un concert en el que hi participan els grups Batakas Bravas, Aborigen soul, Dabucabuc i El Zurdo Manda.
Foto: http://www.diablesdargentona.cat/
Escolta l'entrevista sencera al següent enllaç: Carles Ligos, cap de colla dels Diables d'Argentona
