Notícies
Publicat el 22.06.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Casals, tallers i campus esportius prenen el relleu a l'escola
El curs 2012 - 2013 començarà el 12 de setembre

CasalAvui s'acaba el curs. Un total d'1.280.232 estudiants catalans d'infantil, primària, secundària, batxillerat i formació professional (FP) acaben aquest divendres el curs escolar 2011-2012 i comencen unes vacancesque duraran fins al 12 de setembre, quan arrencarà un nou any escolar. En concret, el dimecres 12 de setembre començaran els alumnes d'infantil i primària, i el dijous 13, els de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà.

I aquest estiu, què farà la mainada d'Argentona?

Les propostes són, com sempre, molt variades. Per una banda hi ha la proposta del Casal d'Estiu Xip - Xap que enguany ja ha tancat inscripcions perquè s'han exahurit totes les places disponibles. L'esplai parroquial començarà dilluns vinent, 25 de juny, i s'allargarà fins el 20 de juliol. Avui a dos quarts de nou hi ha prevista la reunió de pares.

Per la seva banda, el Museu del Càntir proposa un any més els tallers de ceràmiques per a nens i nens d'entre tres i dotze anys. Els participants al taller faran de peces de ceràmica amb diferents tècniques de modelat, decoració i acabat. El taller de ceràmica s'imparteix de dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h, a la fàbrica Velcro.

També hi ha proposta estiuenca pels infants que prefereixen els campus esportius. El Club Bàsquet Argentona organtiza enguany la setzena edició del Campus de Bàsquet, del 25 de juny al vint de juliol. També proposa campus d'estiu el Futbol Club Argentona. Avui a les vuit del vespre hi ha convocada la reunió de pares i mares.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona