Notícies
Publicat el 05.06.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Mustarós: 'La crisi augmenta el grau de resignació de la gent perquè l'esperança baixa'
Mercè Balasch pren el relleu de Quim Mustarós com a Defensora del Vilatà

DefensorsL'advocat Joquim Mustarós va cedir ahir el relleu en el càrrec de Defensor del Vilatà, després de cinc anys de feina. La nova Defensora serà l'advocada Mercè Balasch. El relleu es va escenificar en el Ple Municipal Ordinari de juny que va tenir lloc ahir al vespre a l'Ajuntament d'Argentona. 

En la lectura del seu darrer informe anual, Joaquim Mustarós va insistir en algunes de les demandes que ha fet en el transcurs de l'exercici del seu càrrec. El Defensor sortint alerta que la majoria de conflictes que sorgeixen entre ciutadans i administració s'originen per problemes de comunicació. En aquest sentit va retreure als càrrecs electes que encara no hagin estat capaços d'obrir l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) que 'fa dos anys que està venint'.   

Segons Mustarós la crisi econòmica també ha modificat la tasca del defensor: 'La crisi ha augmentat el grau de resignació perquè l'esperança de la gent és més baixa'. Per aquest motiu va esperonar els polítics a 'fer entendre a la gent que té dret a queixar-se perquè les queixes serveixen per millorar la gestió de l'administració'.

Mustarós va acabar la seva intervenció recordant a l'Ajuntament que 'ara més que mai la gent necessita una guia' i reclamant que també s'exigeixi a l'administració l'emprenedoria i la capacitat d'innovació i empenta que es demana als ciutadans.

Foto: Els tres defensors del vilatà que ha tingut Argentona (d'esquerra a dreta): Joaquim Mustarós, Mercè Balasch i Ferran Merino. 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona