
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La companyia de l'espectacle 'Entre pinces' tanca la primera part de la temporada 2012 de La Sala
Aquest diumenge 20 de maig es tanca la primera part de la temporada 2012 de teatre, música i dansa de La Sala d'Argentona amb 'Entre pinces' de la companyia Solfacirc, un espectacle multidisciplinari que combina el circ, la música i elements audiovisuals, en un marc tecnològic, amb humor i grans dosis de teatre. El passat dilluns, el programa de Ràdio Argentona 'Notxas de Nit' van poder entrevistar al funambulista i malabarista Biel Rosselló, un dels intèrprets de l'espectacle.
Biel Rosselló va explicar que és un espectacle interdisciplinar, és a dir, "que no només hi ha circ, hi ha moltes altres coses". El llenguatge musical s'ha treballat en diferents registres, i destaca principalment l'instrument musical creat per la companyia: malabars acústics sobre bateria de rebot aconseguint el lligam entre el visual i l'acústic.
Després de 3 anys portant l'espectacle arreu, La Sala d'Argentona l'acollirà per tancar la primera part de la temporada 2012. L'espectacle començarà a les 18 hores i el preu de l'entrada és de 13 euros, amb un descompte del 25% per a menors de 14 anys, majors de 65 anys o estudiants. Les entrades es poden adquirir per Telentrada (www.telentrada.com) o bé, des d'una hora abans a la taquilla del teatre.
Escolta l'entrevista sencera: Biel Rosselló (Solfacirc) al 'Notxas de Nit'
