
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
"Carretera Secundària", d'Edicions Proa, és el títol de la nova publicació de l'autor
Aquesta vespre, el programa 'Històries' de Ràdio Argentona, conduit per l'argentonina Sílvia Cantos, tindrà com a convidat a l'escriptor i periodista Joan Carreras. Aquest vespre, a les 20h, Carreras presentarà la seva darrera publicació "Carretera Secundària" (Edicions Proa), on es confirma el talent narratiu de l'autor. Entre d'altres obres, en destaca La gran nevada (1998), Qui va matar el Floquet de Neu (2003) o L'Home d'origami (2009).
Sinopsi: El Jonàs passa un cap de setmana a casa del seu pare, vidu i jubilat. No és una trobada com tantes altres: hi ha alguna cosa que la fa especial. Potser és el fet que el pare mateix ha demanat a en Jonàs que hi vagi, potser és la presència d'un veí inquietant, potser la minyona que no diu el que sap, potser dels alemanys que escenifiquen la caiguda del mur de Berlín al jardí del costat... En aquella casa del poble de Malzinelles res no és ben bé el que sembla, ni tan sols els records familiars. Quina mena de persona és, el pare del Jonàs? I el Jonàs, pare i divorciat, reclòs en la seva feina d'il·lustrador, què en vol fer, de la seva vida? L'empremta d'aquestes preguntes no formulades pesa sobre el protagonista d'una història feta de mitges veritats que revelen veritats molt fondes. Una investigació policial amb desenllaç sorprenent acabarà de posar els personatges davant del mirall.
Podeu seguir el programa, en directe per Ràdio Argentona, al 104.6FM o bé per internet a l'apartat de "ràdio en directe" del web argentonacomunicacio.cat .
