
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El Col·lectiu de Teatre del Centre recupera aquesta representació teatral 25 anys després
El Centre Parroquial d'Argentona acull la representació teatral "Helmut", una comèdia de Joan B. Ripoll i sota la direcció de Lourdes Colominas. Es celebraran dues sessions, el dissabte 31 de març a les 10 del vespre i el diumenge 1 d'abril a les 7 de la tarda.
Ràdio Argentona ha rebut la visita de Lourdes Colomines per explicar-nos més detalls de l'obra. De fet, ja fa 25 anys enrere que es va fer per última vegada al Centre Parroquial. En aquella ocasió, Colomines també portava la direcció de la representació. Enguany, han afegit un fil musical per afegir més dramatisme i acompanyar als set actors que estaran a dalt de l'escenari.
La venda d'entrades des d'una hora abans de cada representació a taquilla. El preu és de 6 euros pels socis i de 7€ per la resta de públic. És un acte organitzat pel Col.lectiu de Teatre d'Argentona i el Centre Parroquial, amb el suport de l'Ajuntament d'Argentona. Reserva d'entrades al web del Centre Parroquial d'Argentona www.centreparroquialargentona.es/
Escolta l'entrevista sencera: Lourdes Colomines, obra de Helmut
