
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El regidor del PP, Juan Manuel Moraleda, ha estat el convidat d'avui a la Roda Política
La lluita contra els efectes de la crisi és el principal objectiu del Partit Popular d'Argentona. Així ho ha expressat avui el regidor Juan Manuel Moraleda en el seu torn d'entrevista a la Roda Política de Ràdio Argentona. Moraleda assegura que el seu grup treballa per resoldre els problemes dels ciutadans, en aquest sentit, ha explicat que els populars s'han implicat en la plataforma contra els desnonaments que, recentment, s'ha creat a la vila. De fet, els populars defensen la dació en pagament en els casos que no es pugui fer front a la hipoteca i demanen al consistori que es posi al costat dels veïns en aquells casos de més necessitat.
Per altra banda, Juan Manuel Moraleda també ha assenyalat la importància de fomentar la reactivació econòmica facilitant els tràmits a aquells empresaris que vulguin desenvolulpar algun projecte a Argentona. Justament sobre aquest punt, el regidor popular ha explicat que han tingut notícia que l'Ajuntament ha denegat la implantació d'algun negoci lúdic al municipi. Moraleda considera que si les normatives locals són massa restrictives s'han de modificar ja que la prioritat d'avui és la creació d'ocupació.
No obstant, el regidor s'ha mostrat molt crític amb la moció que es va aprovar en el ple de març per tal que Argentona pagui els seus tributs a l'Agència Tributària Catalana. Moraleda considera que aquesta iniciativa, així com la proposta del concert econònmic, no s'ajusten a la legalitat i són competència de l'estat.
Escolta l'entrevista sencera: Juan Manuel Moraleda (PP)
