Notícies
Publicat el 02.03.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El ple debatrà el tancament de l'Aixernador
Els grups municipals també presentaran mocions sobre el Museu del Càntir, l'aparcament i la piscina

Imatge inexistentEl tancament de l'escola l'Aixernador serà el principal tema que de debat entre els grups municipals en l'apartat de mocions del ple de març. Els quatre grups que formen l'equip de govern i, també, Tots per Argentona, presentaran textos de rebuig a la intenció de la Generalitat de tancar el centre.

Per altra banda, el plenari municipal també debatrà la moció que ja han aprovat altres municipis catalans per tal que el consistori pagui els impostos a través de l'Agència Tributària Catalana.

Per la seva banda, el Partit Popular presentarà una moció relativa a la Sala d'Estudi municipal que hi ha a l'edifici Velcro per tal que es millori el seu ús. Els populars també presentaran una altra moció en la que demanaran l'exempció de la taxa municipal per a la reserva d'estacionament per a minusvàlids.

La CUP també presentarà dues mocions. En el primer text, la formació mostrarà el seu rebuig a la proposta del govern d'implantar zona blava d'aparcament. En la segona moció, la CUP proposarà la creació d'un Pla Estratègic per la promoció econòmica.

Finalment, la formació d'Agrupació Argentona presenta una moció i una interpel•lació. En la moció es demanarà racionalitzar el Museu del Càntir separant les dependències de la botiga i les sales d'exposicions. I, en la interpel•lació, Agrupació Argentona demanarà a l'equip de govern que concreti les actuacions que s'estan fent amb el projecte de la piscina municipal.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona