
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
A partir d'avui es poden adquirir les entrades a l'ajuntament d'Argentona al preu de 3 euros
L'Orquestra Selvatana, un dels principals atractius del cartell de la festa major d'hivern de Sant Julià, oferirà el dissabte 14 de gener tres actuacions a La Sala d'Argentona, repartides en dues sessions de concert a la tarda i el ball de nit.
La Selvatana és una cobla i orquestra de música catalana, fundada el 1913 a Cassà de la Selva (Gironès) pels músics Pere Mercader, Pere Arpa i Ramon Serrat. El 1988, el grup va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya. Han enregistrat més de trenta discos i segueixen portant la seva música arreu del país essent una de les punteres de les comarques gironines i imprescindible en les grans festes.
A les 12.30h del dissabte, la Cobla Selvatana oferirà el repertori de sardanes des de la Plaça Nova. Les dues sessions del Concert de Festa Major tindran lloc a les 17.30h de la tarda i a les 19.30h del vespre. A les 23h de la nit arribarà el Ball de Festa Major, dintre del recinte de La Sala. El tècnic de festes, Oriol Colomer, ha aprofitar aquest matí durant la seva visita a Ràdio Argentona per anunciar que la venda d'entrades va a molt bon ritme i afegeix que és aconsellable que tots els interessats, adquireixin les seves entrades quan abans millor.
Les entrades tenen un preu de 3 euros i es podran adquirir a partir d'avui dia 10 de gener i fins el 13 de gener a l'Ajuntament d'Argentona, de 9 del matí a 14h del migdia, o bé a la taquilla del teatre des d'una hora abans de l'inici de cada espectacle.
