Notícies
Publicat el 20.05.2011
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Últimes hores de campanya electoral
Agrupació Argentona, l'Entesa i el PP apuren els darrers minuts

Clock-2766 

El Partit Popular d'Argentona ha convidat per aquest divendres 20 de Maig, a la Diputada del Parlament de Catalunya, Dolors Montserrat en un acte que començarà a les 10h del matí al Saló de Pedra. Aquest serà un dels darrers actes de campanya per els populars que apuren els darrers minuts electorals.

Per la seva banda, Agrupació Argentona, convida a tots els vilatans i vilatanes a la cantada d'havaneres que tindrà lloc a la Plaça Nova, avui a partir de les 20h del vespre. El grup polític aprofitarà per presentar l'havanera "La noia d'Argentona", un tema que han utilitzat com a banda sonora per a la seva campanya electoral.

Després de portar la festa al barri de Sant Miquel del Cros, avui 20 de Maig, l'Entesa per Argentona ha preparat un acte de final de campanya convocant als ciutadans/es a les 18.30h a la Plaça Nova amb la Festa del Globus. Hi haurà música i cercavila amb els Brassville Walkers. A les 19.30h, al Saló de Pedra, tindrà lloc una Carquinyolada amb Salvador Milà i Àngel Puig.

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona